Tuesday, August 26, 2008

Friendship Quote

Friendship is like a rainbow:
Red like an apple, sweet to the core.
Orange, like a burning flame, never dying out.
Yellow like the sun that brightens your day.
Green like a plant that keeps on growing.
Blue like the water that is so pure.
Purple like a flower that is ready to bloom.
Indigo like the dreams that fill your heart.

Thank you for the blessing of our friendship


Anonymous

3 comments:

AinRidz said...

Slm, lovely quotes... sukanya kat pelangi, teringat cerita zaman dulu2 kalau tunjuk pelangi jari kudung, ada takut2 juga masa kecik habis bila try takde pun terus berani sampai sekarang dan jadi tambah suka kat pelangi...tapi sekrang dah susah nak jumpa pelangi...

Pijat-Pijat said...

Hmmm .. den dgn pelangi .. biase jer. Kami tak de hubungan apa2 ... hehehe ...

Adakah kamu tahu nama lain bagi pelangi? Bianglala ...

catchy, kan? cam kiki lala plak ...

AinRidz said...

Bianglala, ingatkan belalang, pernah tak makan belalang Fisha, aku pernah, makan belalang masak sambal tumis, arwah mak kawan aku buat masa sekolah rendah dulu... pelangi ni banyak kaitan dengan cerita kanak2 dulu... hehehehhh... pelangi sedara dengan hujan panaslah Fisha kwang2